Monday 16 September 2013

Õpileping

Teema. Mida soovin õppida? Mis valdkond? 

Soovin õppida tundma ja kasutama erinevaid õpikeskkondi. 

Eesmärgid. Mis on minu õpiprojekti eesmärgid? Miks ma tahan just seda teemat õppida? Mis sunnib mind seda õppima? 

Erinevate õpikeskkondade tundmine võimaldab mul edaspidiselt neis paremini orienteeruda ning oma töös (õpetajana) kasutada. 

Strateegiad. Kuidas ma kavatsen oma eesmärgid saavutada? Missugused tegevused ma pean läbi viima ja mis järjekorras? 

Uurin õpikeskkondi ja nende kasutamist käsitlevaid materjale. Katsetan ja analüüsin, reflekteerin, tutvun kaasõppijate uuringutega. Püüan kaaslaste poolt katsetatut võimalusel või vajadusel ise kasutada. 

Vahendid/ressursid. Missuguseid vahendeid ma kasutan eesmärkide saavutamiseks (inimesed, materjalid, tehnoloogia)? Kuidas ma neile ligi pääsen? 

Kasutan eesmärkide saavutamiseks õpikeskkondi käsitlevaid erinevaid materjale nii veebis kui ka trükis. Eesmärkide saavutamiseks katsetan ise ning tutvun kursusekaaslaste tegevustega selles valdkonnas. 

Hindamine. Kuidas ma tean, et ma olen oma eesmärgid saavutanud? Kuidas ma hindan oma saavutusi? Mis tõestab seda? 

Eesmärk on saavutatud kui kasutan oma töös õpetajana erinevaid õpikeskkondi, valides neid õppija vajadustest ning võimalustest lähtuvalt. 

Reflektsioon. Mis on minu jaoks töötas ja mis mitte? Miks? Mis on need aspektid, mille kallal pean veel vaeva nägema? Mis on minu tugevad ja nõrgad küljed? Mida pean järgmisena tegema? 

Reflektsioon lisandub hiljem... 

No comments:

Post a Comment