Sunday 15 September 2013

Enesetutvustus

Ülesanne 1. 

Olen Katrin ja töötan Räpina Aianduskoolis kutseõpetajana ning aianduse ja maastikuehituse eriala juhtõpetajaja. Aianduskoolis olen töötanud aastast 2003. 
E-õppega olen tegelenud juba pikema aja jooksul (aga mitte nii pikalt kui Anne Villems jt). Esimese e-kursuse koostasin vist (täpselt ei mäletagi) 2005. või 2006. aastal. Tänaseks olen koostanud kümmekond e-kursust ja terve hulga õpiobjekte. Kahele kursusele on antud kvaliteedimärk ning üks on olnud aasta parim e-kursus. Kahel viimasel aastal olen osalenud e-kursuste kavaliteedimärgi taotlusvoorus hindajana. 
Nagu tänapäeval ikka, olen minagi kontod teinud mitmetesse keskkondadesse: Rate, Orkut, Facebook, Twitter, Google+ jt. Võõrad pole mulle messenger'id: Yahoo, MSN. Skype on muutunud asendamatuks. Blogi pean vaid siis, kui õpin... 

No comments:

Post a Comment